det finns ju bara ett sätt att döpa denna rubrik på; Save the mushrooms!

Nu är jag måttligt taggad på Afrika. Åker på onsdag morgon. Imorn får vi reda på om min kusin kan flyga oss till Milano, vore ju urkul. Har varit och köpt munskydd (mot damm när vi åker genom sahara), öronproppar (mot blåsten), smarta vakumpåsar, pannlampa, ficklampa och lite pulvermat. Så för er som inte fattat det så ska vi alltså flyga till Milano och vara där ca 10 timmar för att sedan flyga till Dubai och slutligen till Accra i Ghana. Efter det ska vi åka jeep genom Ghana, Burkina faso, Mali, Senegal, Gambia, Mauretanien, Västsahara, Marocko, Spanien, Frankrike, Tyskland, Danmark och slutligen hem till Stockholm! Beräknas vara tillbaka en bit in i februari.

Håller på att kolla på guesthouse i Accra nu på hostelworld.se, ser ljust ut!
Önska mig all lycka!



efter detta ska jag inte sitta där hemma i Sverige och snacka om de där barnen i Afrika för då vet jag hur det faktiskt är.

Kanske hittar jag en liten unge som vill följa med mig hem och bo i min garderob, det vore ju kalasfint!

Fred åt folket, så hörs vi så ofta jag kan, vet inte hur mycket jag kan ha tillgång till dator men något inlägg lär det bli... kommer tyvärr inte ha med egen dator (synd för det verkar finnas mycket guesthouse med wifi).


HAKUNA MATATA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0