vi som jobbar med teater

Tiden kom då vi hade julfest på jobbet, den 15 december för att vara helt korrekt. Det firades på Regina utan julmat och med opera.


Innan tillställningen skulle tjejorna fixa sig.





Vi var inne i fikarummet, sjöng och drack glögg.



tillslut kom limosinen och de blivande pensionärerna (och Jocke) hoppade in.



Pojkarna var stjärngossar (typ).



Vi åkte in till Regina på drottninggatan.



Hemskt ocharmerande bild på mig och Janet men eftersom det var den enda som fanns så får vi vara lyckliga ändå. (hahaha måste bara skratta lite bara för att Janet ser lite mera ocharmig ut än mig).



Vi blev bjudna på frikadeller. Det var första gången jag åt det och det var rätt så gott.





Mina kära bordskamrater. När jag tänker efter skulle det kunna varit det ocharmigaste bordet faktiskt.



Bredvid oss satt Alexander och Therese som såg ut som Lady och L(ammkött)ufsen.



Med oss var också Axel. Har tyvärr nästan inga bilder på de andra ca 30 anställda som såklart också var där.



Efter det forsatte några av oss till KGB.
Vi frågade vad de som jobbade där trodde att vi jobbade med och de svarade: "teater". Oookayy!


Typ så såg det ut. Trevligt var det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0