den 26 januari klockan 23.00

location: APEC hotel, Vinh, Vietnam

Hej Folket!
Har haft så mycket problem med alla uppkopplingar äverallt eller så är det blogg.se som strular för det går knappt att lägga upp bilder. Nu ligger jag jätte mycket efter och det gillar vi inte!
Från Hoi an åkte vi i alla fall till Hue där vi stannade en dag och sedan åkte vi till Dong Hoi (det var den absulut hemskaste åkturen, rak "motorväg" hela vägen och det spöregnade konstant). Idag har vi åkt från Dong Hoi till Vinh, och det har inte regnat hela dagen, bara halva. Däremot har det blåst enormt! Tror att det är lite storm och regnperiod här!? Fryser gör vi också. 20 grader med blåst och regn är inte mycket att skryta med, inte särskillt varmt heller. Idag bäddade jag ned mig under det tjocka täcket när vi kom fram för varmvattnet fungerade inte.
nej nu får det vara nog, nu vill jag ha sol!!!

Imorgon åker vi till Ninh Binh (ca 20 mil) och efter det stoppet blir det Hanoi (igen).


sektion 2 bestod alltså av:

Hoi an - Hue
Hue - Dong Hoi
Dong Hoi - Vinh
Vinh - Ninh Binh
Ninh Binh - Hanoi

Inte mycket att se denna väg då man bara åker på den stora vägen (1A) hela vägen, men vägen från Hoi an till Hue var däremot helt fantastisk!



bilder kommer snart hoppas jag. (uppdatering den 27 januari kl 18.00: idag funkar allt som det ska så nu kunde jag publicera detta och bilder dyker nog upp idag snart)

 

sen så undrar jag om någon vet hur man kodar för att få bort understrukningen på länkarna till vänster?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0