när man inte tror man hör rätt.

location: Citygate hotel, Hanoi, Vietnam.


Idag har jag blivit Ariel på riktigt. Mitt hår är för tillfället megarött efter ett besök på en vietnamesisk skönhetsshop för inköp av hårfärg. Jag gillar det förutom att det är lite ojämt och en nyans av svart på vissa ställen i topparna. men det brukar ju rätta till sig efter några tvättar.


ser ni vad jag menar nu! synns jätte bra i ljuset på bilden... det svarta i luggen. men det är en blandning av skugga också.


Vill bara visa dessa örhängen jag köpte på en leksaksbutik i Hue. Jag och småtjejerna gick förtjust runt och tog på alla fina block och pennor. Dessa örhängen kostade bara 4kr och jag trodde inte att jag hörde rätt när butikstjejen sa det. det är sånt som är bra. billig billig. det gillar vi. gräddvita katter i öronen är ju också helt okej.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0