uppdatering sjukdom. och lite gamalt från Tibet.

nu mår jag bättre men har mått dåligt hela dagen. ska kanske få hit en läkare ikväll eller imorgon bitti för en koll.
har knappt lämnat rummet på tre dagar. igår var vi dock ute en timme på stranden vid solnedgången och studerade sandkrabbor. sjukt givande. vi bara satt där och tittade. skrattade och tittade. jag blev frälst i de små djuren. så coola.

________________________________________________________________________________________


denna bild är en gamal bild från när vi var i Tibet. passar ju nästan eftersom det var sist jag var sjuk på denna resa. berget bakom är mount everest. vi tre hade köpt likadana mössor i en armébutik i chengdu innan. coola eller hur? sen så hade jag köpt jackan där också. en riktig police-jacka. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0