ledighet

Imorn är jag ledig. Sen jobbar jag lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Efter det kanske Johan och Martin kommer till oss över helgen.

Imorgon ska jag klippa mig klockan 9 och jag är nästan livrädd, vill verkligen inte ha en 80-tals pudelfrilla med 60 kilos lugg igen! Mitt hår är för övrigt i sjukt dålig kvalité nu. Tunnt, stripigt, rakt, slitet. Usch och fy!
Sen ska jag träna, gå ut med min vovvs på långprommenad, tvätta och sedan baka något utomordentligt gott med min syster. Och så måste jag handla också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många syskon har du?:)

2011-03-11 @ 16:21:31
Postat av: Ida

svar: hehe, jag har fyra halvsyskon...

2011-03-11 @ 20:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0